Navigation

Widmung

Dem, was andere schon sagten, kann ich nichts Neues hinzufügen; zudem bin ich kein begabter Poet. Ich gebe nicht vor, anderen von Nutzen zu sein: Um meinen eigenen Geist zu üben, habe ich dieses Werk verfaßt.

Ahimsayama

DIRK!








Die Naach es affjedrivve
Dä Nevvel klääf om Land
Wo sin die Ärm jeblevve
Die ihr Hätz versproche hann

Wat schwermödije Jeföhle
Dä Wind ömluurt de Bäum
Nur en Erinnerung en dä ich wöhle
Du kanns nix dofür wenn du dräums

Ich maat e hillich Verspreche
Dat ich se nie dropsetz
Ich schenkten ihr e Kettche
Un brooch ihr dann et Hätz

            Wat schwermödije Jeföhle
            Dä Wind ömluurt de Bäum
            Nur en Erinnerung en dä ich wöhle
            Du kanns nix dofür wenn du dräums

Mir leefen durch de Jräver
Un hann uns schief jelaach
Mir schwore mir all blevve Frönde
Bes an unsre letzte Daach

            Wat schwermödije Jeföhle
            Dä Wind ömluurt de Bäum       
            Nur en Erinnerung en dä ich wöhle
            Du kanns nix dofür wenn du dräums 

Mach et joot, Jung

Keine Kommentare: